חיפוש באתר

חודש פברואר "יוצא מן הכלל"

חודש פברואר "יוצא מן הכלל"

במסגרת חודש ״פברואר יוצא מן הכלל״ שמקדמת החברה למתנ״סים, נערכים ברחבי הארץ אירועים שונים להעלאת המודעות לאוכ׳ עם צרכים מיוחדים/ נוספים,

 

ביום ה' 6/2/2020 התקיימה אצלנו הרצאתה של דבורה שתיוי, אמא לשיר-אל, ילדה עם צורך מיוחד, הרצאה מרגשת עם מסר חזק ומחזק לכולנו.

 

שמחנו לראות בין הנוכחים בני נוער רבים שבחרו לבוא, להקשיב, להתעניין ולתמוך ואף העלו הצעות לתמיכה קהילתית במשפחות המיוחדות.

 

המפגש עודד תושבים ובעלי תפקידים להמשך עשייה בנושא.

 

דורית מזרחי רכזת המרכז למשפחה שיתפה בסיפור אישי ממשפחתה וברצון שלה לעורר מודעות ולגייס תמיכה קהילתית למשפחות המיוחדות שבקרבנו.

 

צח עזרן רכז הנוער הדגיש את חשיבות מעורבות בני הנוער בפעילויות המשלבות ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים ועד כמה בני הנוער מרוויחים מכך.

 

ענת גנץ, מנהלת המח' לשירותים חברתיים הציעה כי בשיתוף פעולה עם נציגי הקהילה ניצור צוות חשיבה, נבדוק צרכים, ניתן מענים.

 

ליאת בלכר, מנהלת המרכז הקהילתי רואה חשיבות בהעלאת המודעות ובשילוב, צוות המרכז נירתם לנושא משמעותי זה וישמח להרחיב את מעגלי המשתתפים בפעילויות השונות ביחד.

 

ביום ב' 24/2/20 , התקיימה במארג הקרנת הסרט " חבר שלי יניב" ומפגש עם היוצר,

 

סרט ומפגש מרגשים ומעוררי השראה,

 

בסוף הסרט חיכתה לנו הפתעה לא צפויה ומשמחת :

יניב (הדמות הראשית) הגיע בעצמו ולא רק מעיין, במאי הסרט שתוכנן להיות.

כולנו התאהבנו ביניב במהלך הסרט וריגשה במיוחד אמירתו :"אני לא יכול להתעסק בפיזיות שלי כי זה מפריע לי להיות אני". כאמור סרט מעורר המשך מחשבה.

יוצר הסרט מעין שוורץ הודה על האירוח המקסים בכפר ורדים ושיתף שעבורו ההקרנה היתה נהדרת וניכר שהאנשים ממש התרגשו.

תושבת הכפר, רחל ברנס שנכחה במקום שיתפה "הסרט היה פשוט מעניין מאוד, מרגש ומלא באור לחיים! אחד הסרטים המיוחדים שראיתי! תודה מקרב לב  "

אין ספק כי חודש פברואר הצליח לעורר תושבים למודעות והרחבת הפעילות למען בעלי צרכים מיוחדים/ נוספים, ברחבי ישראל

גם אנחנו כאן בכפר ממשיכים לבדוק איך אפשר לסייע למשפחות עם ילדים עם צרכים נוספים - הן במסגרת רשויות ממוסדות והן דרך גיוס תמיכה קהילתית למשפחות המיוחדות שבקרבנו.

מוזמנים/ות להמשיך לעקוב ולהתעדכן ...

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות