חיפוש באתר

קורונה וחורף חם במועצת הנוער כפר ורדים.

קורונה וחורף חם במועצת הנוער כפר ורדים.

החורף הגיע לכפר ורדים, השמים התכסו בעננים אפורים, התנורים נדלקו בבתים, אבל בתנועות הנוער לא נראה שכל כך קר אלא חם מהרגיל. מועצת הנוער בשיתוף תנועות הנוער בישוב יוצאים בקמפיין יישובי. צעירי וצעירות כפר ורדים הצטלמו לקמפיין, המזמין אתכם, בני הנוער, להירשם לתנועות.  

כל בני הנוער מוזמנים להגיע לאחת מ-3 התנועות הפעילות בכפר: צופים, נוע"ם וחוגי סיירות.

אתם מוזמנים להגיע ולקחת חלק בפעילות ערכית וחברתית שמשאירה חותם לכל החיים.

נציגי ונציגות מועצת התלמידים והנוער מזמינים אתכם להגיע ולהירשם.

לצד הקמפיין החם שיצא, בני הנוער בכפר ורדים כנראה טיפה התקררו וחטפו את נגיף הקורונה, שחזר אל כולנו "בהפוכה" וכל זה קורה בזמן שמתקיימת תקופת בגרויות חורף.

נציגי ונציגות מועצת הנוער לא נשארו אדישים למצב ונפגשו עם מובילי החינוך וההנהגה בכפר ורדים, ראש המועצה אייל שמואלי, מנהלת מחלקת החינוך, חני יאיר, וגם מנהלת בית החינוך באמירים, שרון בינדר. הצגנו בפניהם את החששות מהשטח, את העובדה כי כמעט בכל יום ובכל שכבה אנו מגלים על עוד ועוד חברים מאומתים לקורונה, את הלחץ שנוצר בקרב התלמידים, את הפחד להגיע לבתי החינוך ואת הקושי לעמוד בעומס הלימודים ולהשלים חומר שנלמד במהלך השיעורים הפרונטליים.

יחד חשבנו מה יעזור לבני הנוער להתמודד עם הפחד והלחץ, והחלטנו על מספר צעדים: העלאת מודעות בקרב בני הנוער על ידי ידוע הנוער באשר לנתוני תחלואת הקורונה, מענה משולב של למידה מקרוב ומרחוק, שליחת חומרים לחברים שבבידוד, הוצאת קמפיין "סליחה מסיכה" המעודד בני נוער לשים מסכות ולשמור על עצמם בתקופת הקורונה ועוד...

 

לסיכום, אנו מקווים כי בני הנוער ותושבי כפר ורדים נעבור את התקופה הזאת במהרה ונחזור לשגרה מלאה בקרוב.

בברכה, נציגי ונציגות מועצת הנוער כפר ורדים.

תמיד כאן בשבילכם

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות