חיפוש באתר

גלריה בספריה

 מבט מקומי, עבודות דיוקן של בוגרות מגמת אמנות- בי"ס אמירים

ביום שבת ה- 18.1.20 התכנסו בספריה שוחרי אמנות, אמניות צעירות ומשפחותיהן ומארגנות התערוכה לפתיחת התערוכה החדשה של בוגרות מגמת האמנות בתיכון אמירים.

צוות האוצרות של גלריית הספריה – נגה מגדל, נורית שניר והגר שבתאי – בחרו דיוקנים יפהפיים, מצוירים או מצולמים של המשתתפות, ואלה נתלו על קירות הספריה.

הבוגרות שהציגו את עבודותיהן: עדן קמחי, מרגו בקסט, ליהי סייג, מאי שחר, ניר דיאמנט, אנה אסרף, ליאב יפרח ומיכל קריספל. חלק מהבנות משרתות בצבא ולכן לא יכלו להגיע לפתיחה החגיגית.

ראש המועצה, איל שמואלי כיבד בנוכחותו ונשא דברים בזכות האמנים והאמנות בכפר ורדים והביע תקווה לצמיחת אמנים צעירים בכפר.

תלמידים ממגמת האמנות באמירים, בהדרכתה ובימויה של פאניה גרינשפון, העלו קטעי תיאטרון קצרים על אמנות והוסיפו לאירוע נופך תיאטרלי-קומי ודרמטי גם יחד.

כל מי שהגיע לפתיחת התערוכה וכל מי שמבקר בה בשעות פתיחת הספריה הביע התפעלות והתפעמות מהיצירות; גילן הצעיר של היוצרות מפתיע את המבקרים והמבקרות בהתחשב ביצירות הבשלות שהן מציגות.

תודתנו נתונה לכל מי שהיה שותף להעלאת התערוכה: צוות האוצרות, רכזת מגמת האמנות באמירים - שרית פולס, אלמוג אמסלם –הגברה, איל ראובני –  על תליית העבודות והמרכז הקהילתי שמסייע בפעילויות הספרייה לאורך השנה כולה.

אנו הספרניות, רואות בספריה מרכז תרבות ואמנות, אכסניה ליצירות של אמני הכפר ומקום להשראה. מתוך כך, ספרי השירה והמחזות הונחו בחזית חדר העיון, וביחד עם הציורים הנפלאים, זהו מקום נעים ומעורר השראה ליוצרים ולכל באי הספריה.

מוזמנים לבקר ולהתפעל בשעות פתיחת הספריה.

אתר הספריה: http://www.vradim-lib.org.il/about

 

צוות הספריה: נטע סט-אבלס, גתית נאה וגלי אוזן.

 

צילום: הגר שבתאי

אם ובנה בפתיחהכליל שחר, נטע אינהורן, קסם בירס, אליאן גוסטובסקי בפתיחת התערוכההילית וילוג'ני סויסה מגמת תיאטרוןנוגה מנדל בפתיחה

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות