חיפוש באתר

טיולי שביל ישראל

טיולי שביל ישראל עם המרכז הקהילתי בכפר ורדים

 

לאור הצלחת טיולי שביל ישראל בהדרכת עומרי אבידר בשנה שעברה, יתקיימו גם השנה טיולים אלה.

השביל שמחבר בין כל חלקי ישראל מחבר גם את המטיילים בו אל סיפור הארץ והמדינה. הצעידה הרגלית לאורך שביל-ישראל מהווה את מוקד הטיול ומאפשרת להתחבר לנופים, לריחות, לצבעים ולמראות הארץ. מדי פעם יהיו גם סטיות קלות מנתיב השביל כדי להכיר אתרים או אנשים מיוחדים ומעניינים שנמצאים בקרבתו. לפעמים יהיו גם דילוגים על קטעי שביל מסוימים בשל שיקולי זמן, קושי, מזג אויר ועוד.

דגש חשוב הוא הצד החברתי, המטיילים ילמדו להכיר זה את זה, לשתף חוויות, תמונות ומחשבות ובנוסף תינתן במה לאנשים מהקבוצה שיכולים להעשיר את כולם.

גם השנה ייצאו לטייל שתי קבוצות, קבוצת ארבל היא קבוצת ההמשך משנה שעברה, שתמשיך לטייל בשביל מהמקום אליו היגיעה בשנה הקודמת ,טיולים אלה יצאו בימי שבת, לרוב הראשונה בחודש, כשהטיול הראשון מתוכנן ל 13/10/18.

קבוצת ברעם היא קבוצה למצטרפים חדשים שיתחילו לטייל בשביל מהקטע הראשון, טיולי הקבוצה החדשה ייצאו בימי שני, לרוב ביום שני הראשון בכל חודש, כשהטיול הראשון מתוכנן לצאת ב 5/11/18.

טיולי שביל ישראל של המרכז הקהילתי מתאימים לכל מי שמסוגל לצעוד בשטח בנוחות, על פי רוב 6-12 ק"מ. המסלול לא מחייב מהמטיילים להיות מיטיבי לכת, אך לא מתאים למי שהצעידה קשה לו.

 

 

 

 

התוכנית בעיקרה מתוכננת יותר למבוגרים, משפחות מוזמנות להצטרף כל עוד הילדים יכולים לצעוד עצמאית את המסלולים ללא קושי ולהתאים עצמם לרוח הקבוצה. את כל הטיולים מלווה אוטובוס נוח לאורך כל היום, מה שמאפשר לבצע הקפצות ומהווה בסיס לוגיסטי וגם רכב חירום, כמו כן, לכל הטיולים יתלווה גם מגיש עזרה ראשונה חמוש להגברת הביטחון ולטיפול במקרי חרום, בתקווה שלא יהיו.

הרשמה ופרטים נוספים במרכז הקהילתי, 04-8338355

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות