חיפוש באתר

חדשות

המרכז למשפחה מרחיב את פעילותו במסגרת המרכז הקהילתי בכפר ורדים

מרכז קהילתי כפר ורדים מקיים מגוון הרצאות במסגרת הקתדרה להורים ולצוותים חינוכיים במרכז למשפחה.

 

אנחנו שמחים לבשר כי מיטב המומחים בתחום הורות ומשפחה מגיעים לכפר ורדים בסדרת הרצאות שיהפכו את חייכם לנוחים ונעימים יותר, ויעסקו בפתרון ומניעת בעיות התחום המשפחה וגידול ילדים.

 

מור אסאל - מדריכה ויועצת להורים וצוותים, מפתחת שיטת "לפתור את הבלתי פתיר" לפתרון קונפליקטים במערכות יחסים, מחברת משותפת של הספר "מלידה עד גיל שנה - המדריך הישראלי השלם לטיפול בתינוק", מגיעה לכפר ורדים למספר הרצאות:

ההרצאה הראשונה "לעשות את זה יחד " התקיימה ביום חמישי ה14.9.17  בהרצאה למדנו איך יוצרים שותפות זוגית בהורות ואיך לומדים להגיע להסכמה וגיבוי הדדי.

 

ההרצאות הבאות עם מור תהיינה בנושאים הבאים:

7.12.17 | הילד המאתגר שלי: בכל משפחה יש אחד כזה... ילד שיותר קשה אתו. איך הופכים את היחסים אתו לטובים ומשמחים? ואיך דווקא הוא מחזק את המשפחה וההורות?

08.3.18 | לגדל ילדים שיודעים להיות חברים: איך לגדל ילדים שתמיד יהיו להם חברים?  איך לחנך אותם לתרומה, אכפתיות והתחשבות?

10.5.18 | לגדל ילדים בלי עונשים: מדוע עונשים פוגעים בחינוך ובילדים? איך לחנך ילדים לאחריות והתנהגות נעימה - בלי עונשים בכלל בכלל ? זה אפשרי!

 

מרצה נוספת בתכנית הקתדרה להורים היא אורטל אזרזר מטפלת רגשית והתנהגותית מומחית לשחרור חרדות ופחדים, מרצה להורות והתפתחות:

11.1.18 | לשחרר ולהתגבר על פחדים של ילדים: "אמא אני מפחד", "אני לא רוצה להשתתף", "אני מפחד לישון לבד בחדר".  הרצאה שתעסוק בשאלה: איך לטפל בצורה נכונה בפחדים של ילדנו? מה עושים כאשר ילדים נמנעים, לא משתתפים וחוששים? אנחנו ההורים סוללים את דרכם של ילדנו לביטחון ומסוגלות אינסופית

07.6.18 | לעודד ילדים לחוסן ועצמאות: "תעשה זאת בעצמך", "למה אתה לא מסתדר לבד?", "אני לא צריכה לשרת אותך כל הזמן".  אנחנו רוצים לגדל ילדים עצמאים שמסוגלים להסתדר בכוחות עצמם. בהרצאה נלמד מה בונה את המסוגלות והיכולת האישית לרצות להתמודד ולהסתדר באופן עצמאי? נלמד איך לבנות לילדנו חוסן ועצמאות בתוכם כך שיוכלו להתמודד עם אתגרי הגדילה שפוגשים.

 

מרגנית ארז  רכזת סניף "דלת פתוחה"-  מרגנית תגיע גם כן לכפר ורדים להרצאה בנושא התנהגות מינית בריאה בגיל הילדות  , מרגנית היא בעלת רשת ייעוץ לנוער, צעירים והורים בנושא מיניות בריאה, מפתחת תכניות בעלת הכשרה של הדרכה לילדים, נוער, הורים וצוותי חינוך. מרגנית מעבירה הרצאות וסדנאות לאוכלוסיות שונות בכל רחבי הארץ וכן מקיימת מפגשי ייעוץ אישיים להורים.

08.2.18 | התנהגות מינית מתפתחת מרגע הלידה, כדי לפתח התנהגות מינית בריאה ומיטיבה אצל ילדינו, עלינו להיות מודעים למסרים שאנו מעבירים, לרכוש מידע על משחקים מיניים בגיל הילדות, לפתח אבחנה בין משחק בריא למשחק מזיק וללמוד דרכי תגובה והתערבות שיעודדו התפתחות טבעית ובריאה. מה תשיגו בהרצאה? יצירת נינוחות והפחתת הרגישות סביב דיבור על מיניות עם הילדים, הכרה של התפתחות מינית נורמטיבית לפי גילאים ,כלים ליצירת דיאלוג בריא ולא שיפוטי.

 

לקבלת מידע על פעילויות וחוגים לילדים לחצו כאן

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות