חיפוש באתר

ארכיון כתבות

"צייר לי סיפור" בספריית כפר וורדים

ספריית כפר וורדים כמרכז תרבות יישובי, שמה לה למטרה לשלב בין אמנויות שונות כגון ספרות, משחק וציור ולשתף את הקהילה בצורה פעילה בכל אירועיה. לרגל 30 שנה להיווסדה, אירחה הספרייה והגלריה שבתוכה את תלמידי מגמות האמנות בכפר ("תפן" ו"אמירים") לערב אימפרוביזציה על דמויות ספרותיות ורישום.

הערב הייחודי נערך באווירה אמנותית מלאת השראה. שרית פולס, רכזת מגמת האמנות בבית ספר "אמירים", הנחתה את הערב בחן וכשרון רב, ולצידה המורים ליוו את התלמידים. השחקן גילי עברי, מתאטרון הקוקיה הציג בשלל תלבושות דמויות ססגוניות, חלקן אף מתכנית הלימודים בספרות: רוזה מ"כל החיים לפניו", אנטיגונה, הטייס מ"הנסיך הקטן", קפיטן קוק מ"פיטר פן" ועוד. עברי, שיחק את הדמויות ולאחר מכן "קפא" למספר דקות בכדי שהתלמידים יוכלו לצייר אותו. המורים והתלמידים הגיעו מצוידים בחומרי ואביזרי רישום.

ארוחת ערב משותפת סיפקה את האפשרות למפגש חברתי שתרם לאווירה המשוחררת וביוזמת המורה לצילום יואב אלקובי הושמעה מוזיקה רקע מתאימה בליווי כל אחת מן הדמויות.

נטע מנהלת הספרייה מספרת כי את הרעיון לפעילות הגתה יחד עם אביבית – אוצרת גלריית הספרייה, וכי צוות הספרניות שמח מאוד לארח את התלמידים והמורים והן מצפות לפעילויות נוספות בעתיד, הערכתן ותודתן לתמיכת משרד התרבות שבסיועו התאפשר קיום ערב מיוחד זה.

במסגרת שנת ה- 30 שנה לספריה, מתקיימות פעילויות מגוונות במשך השנה: סדרת מפגשים לכתות ב' בבית ספר "קשת", "המירוץ לספריה" בהובלת דקלה גרציאני, הוצאת קטלוג של כל תערוכות האמנות בגלריה ועוד. הקהל הרחב מוזמן לקחת חלק באירועים אלו ולציין יחד עם הצוות את שנת השלושים למרכז תרבות משמעותי זה, המידע על האירועים מפורסם באתר המרכז הקהילתי ובעיתונות המקומית.

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות