חיפוש באתר

ארכיון כתבות

ענפי ספורט

כדורגל- שיתוף פעולה אזורי

ענף הכדורגל במח' הספורט במרכז קהילתי כפר ורדים על מגוון קבוצותיו מקדם שיתוף פעולה עם יישובי הסביבה הן בהרכב השחקנים בקבוצת הליגה שמשתתפים בהם ילדים ונערים מישובים סמוכים כמו: ינוח ג'ת , מעלות ותרשיחא ,פעילות זו מוסיפה למרקם החברתי והחינוכי, כאשר הילדים לומדים לקבל את האחר ולומדים על אורח החיים של שכנינו והחגים. בנוסף , מאמן הקבוצה איתן לוי מקיים פעילות משותפת מקצועית וחברתית עם המאמנים וקבוצותיהם באזור

להלן מס' פעולות :

ביום שלישי ה- 28.02.17 התקיים הפנינג כדורגל לכתות ה' – ו' בפסוטה. במפגש המשותף נערכו מס' משחקים בהם קבוצת כפר ורדים , המשחק המסכם הסתיים בתוצאה 5:1 לכפר ורדים.

ב 01.03.17 יום רביעי נערך הפנינג נוסף בקיבוץ סער לכתות א' – ב' וגם שם המפגש החברתי והמקצועי היה מוצלח ביותר. כתות א' נצחו 7-2, כתות ב' נצחו 3-2 וכתות ג'-ד' סיימו בתיקו 3-3.

ביום ראשון ה- 05.03.17 התקיים מפגש נוסף בסמיע לכתות א' – ו' כתות א' נצחו בתוצאה 7-2 ,כתות ב' נצחו בתוצאה 6-3, כתות ג'-ד' נצחו בתוצאה 14-2 ,כתות ה' נצחו 5-2, בסוף האירוע התכנסו הקבוצות יחד למפגש חברתי, מנהל מח' הספורט במרכז הקהילתי , שי מינסטר רואה בספורט בכלל ובענף הכדורגל בפרט את החשיבות לחבר ולהתחבר באזור הגליל , מתוך עניין משותף של הילדים בכדורגל ובהיכרות עם בני גילם מישובים סמוכים , במפגש עם המאמנים והוריהם.

כדורסל- פעילות משותפת לשחקני כפר ורדים ומטה אשר במטה אשר

ביום ג' ה 07.03.17 נערכה פעילות חברתית מקצועית לשחקני כתות א' ו-ג' ממועדון הכדורסל בכפר ורדים עם מועדון הכדורסל מטה אשר הפעילות כללה משחקי כדור ותחרויות קליעה, האירוע היה מגבש והשחקנים נהנו מהמפגש עם שחקני מועדון הכדורסל מטה אשר. מאמן הקבוצה, שי בן ארי בירך על כך וציין כי חשוב מדי פעם לערוך פעילויות המגוונות את האימונים השוטפים ומוסיפות עניין חדש לשחקנים.

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות