חיפוש באתר

הורים משתפים - גן עם אמא זה בית!

הכי כיף לבלות עם אמא/אבא/מטפלת בוקר של משחק וכיף, הזדמנות להכיר עוד ילדים והורים שנמצאים בבית. כל יום רביעי ב 10:30 אנחנו נפגשים במרכז למשפחה בכפר ורדים.

ההורים שלנו משתפים, ואתם מוזמנים לקרוא: מה זה גן עם אמא בשבילי?

"לא מצאתי מסגרת מתאימה לבני בן השנתיים, נשאבנו לשגרה של עבודות בית וסידורים. ואז הגיע גן עם אמא - ההחלטה לבקר שם בפעם הראשונה, היתה מהטובות שלקחתי. דורית קיבלה אותנו בחום והיתה נכונה לעזור בכל דרך אפשרית. ולא רק בתחום ההורות. הכרנו הורים וילדים מקסימים, שיתפנו, התייעצנו, שרנו, צחקנו, שיחקנו ורכשנו חברים חדשים. גן עם אמא הוא מסגרת מבורכת ודורית היא נכס שערכו לא יסולא בפז.

תודה מכל הלב טלי - אמא של ענבר"

"אחרי שאביתר נולד עברנו לצפון. לא הכרנו פה אף אחד ואני עדיין זוכרת את השיחה שבה גיליתי על דורית והפעילויות המופלאות שהיא מייצרת סביבה. מהר מאוד מצאנו ב'גן עם אמא' בית שני. חברת אימהות ותינוקות שמתאימים לנו בדיוק. יחד שרנו ורקדנו עם הקטנים, חלקנו משחקים וארוחות, רגעי התלהבות וגם קושי, והכל בליווי והנחייה רגישים ומכילים כל כך של דורית. אני ממליצה לכל אמא להצטרף ולקבל מתנה של חוויה עוטפת שמרככת את הכניסה לאימהות ומאפשרת לנו לגדל ולגדול יחד.

נורית אמא של אביתר♥️"

 

"גן עם אמא זה בית! בית לנפש. מרחב מאפשר ומכיל. שבתקופה שבה הכל היה לי חדש ולא מוכר, והייתי עם שניים קטנים, ידעתי שיש את הבית הזה. לפגוש, להיפגש, לקבל חיבוק....

ובתוך זה, הילדים כ"כ מאושרים ושמחים לפעילויות המדהימות שדורית העבירה.

ממליצה בחום! בלי היסוס פשוט שכל אמא תיתן לעצמה את המתנה הזאת.

אני נזכרת בגעגוע גדול לימים שהייתי שם❤️  ורוצה לומר תודה רבה לך דורית האחת ויחידה❣️"

 

לפרטים

0456530066

דורית מזרחי

 

או להצטרף לקבוצת וואטצאפ בה יש את כל המידע.

להצטרפות לקבוצה לחצו כאן

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות