חיפוש באתר

כללי

הספרייה במתכונת קורונה

הספרייה, בגל השני של הקורונה למרות המגבלות, נותנת שירות חיוני במתכונת מצומצמת של כוח אדם.

בהבנה שקריאה הינה "מזון לנפש" והיא מחזקת את החוסן האישי, גם בזמן הסגר כשלא ניתן היה לצאת מהבית, המשיכה הספריה לתת שירות דיגיטלי. ספרים חדשים נרכשו לספריה הדיגיטלית (libby), וניתנים קודים לאפליקציית "עברית" ולספרים  קוליים ב"אייקאסט" ונשמר הקשר עם הקוראים במייל.

לאחר החגים ולאור בקשת הציבור ששיווע גם לספרים מודפסים, החל שירות הזמנת ספרים דרך הקטלוג האינטרנטי של הספריה. החבילות עם שם הקורא מחכות לו בחבילה מחוץ לספריה ביום חמישי. שירות של משלוחים ניתן לקוראים שמתקשים להגיע על ידי מתנדבים.

מתקיימות פעילויות תרבות של מפגשים מרחוק בזום. ב"בית בחורש" – מפגש מוסיקאלי של אסף מתאטרון הקוקיה, נתן הפוגה נעימה לדיירים משגרת הקורונה, מפגשים עם סופרת הנוער המוערכת תמר ורטה-זהבי יתקיימו בשלושת בתי הספר "קשת", ב"תפן" וב"אמירים". ספריה עוסקים במנהיגות בכלל ובמנהיגות נשית בפרט (מפגשי סופרים ומאיירים בקפסולות של תלמידים התקיימו בתחילת השנה בבית ספר היסודי) .

הספרים והמפגשים בתמיכת משרד התרבות.

הספריה נסגרה לקהל באמצע ספטמבר והספרניות יצאו לחל"ת, בזמן כתיבת שורות אלו אנו תקווה שהמשק יפתח בהדרגה, שהתלמידים יחזרו וכן קבלת הקהל החוגים והסדנאות - ואיתם גם הצוות האהוב.

הספרייה במתכונת קורונה

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות